event:http://i607.photobucket.com/albums/tt155/plefkas/animated_favicon-1.gif event:http://i607.photobucket.com/albums/tt155/plefkas/animated_favicon-1.gif

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Εδώ θα κάνουμε κουβεντούλα...



Καλώς ήρθατε στην παρεούλα μας, εδώ θα μπορούμε να συζητάμε και να λέει ο καθένας ότι θέλει, αρκεί να μην μιλάει προσβλητικά και να σέβεται και τα άλλα μέλη.

Λοιπόν λέω να κάνω εγώ την αρχή με ένα κέρασμα, γιατί παρεούλα χωρίς ποτάκια και κους κους δεν λέει... (καλό εεε!!! Εγώ πάντως 8α πιώ ένα ποτάκι)χμμμ... μήπως λείπει τίποτα; Περιμένω να βάλετε και εσείς τα υπόλοιπα, εγώ βάζω τα ποτά...;)

6 σχόλια:

  1. πιείτε άφοβα παιδιά, εδώ δεν κερνάμε μπόμπες, δεν έχετε να φοβηθείτε τίποτα, εμείς μόνο καθαρά ποτά κερνάμε, όπως και καθαρά και αληθινά λόγια λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγω φέρνω τους ξηρούς καρπούς,φρουτάκια,πατατάκια αλλά αν κάνετε δίαιτα μιην με κατηγορήσετε για κάτι..γεία μας λοιπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. p_orfan μην το ρίξεις στους ξηρούς καρπούς και δεν πιεις πολύ... γιατί ξέρεις εε; Εγώ 8α σας μεθύσω έχω σκοπώ να σας παρασύρω...;P

    Έχετε κάνει τρέλες στην ζωή σας;Ποια ήταν η μεγαλύτερη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aν έιναι να μας παρασύρεις θα ήταν προτιμότερο να γίνει με οδηγό την τρέλλα σου καί όχι με το Johnie Walker γιατί αργά η γρήγορα θα καταλήξουμε στο εφημερευων νοσοκομείο για πλύση στομάχου.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά με έπισες εσένα θα σου δώσω χυμουδάκι βρε...(ευαίσθητο αγόρι)ααα!!! και πολλά πατάτακια...;P;P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. την μεγαλύτερη μου τρέλα δεν την έχω κάνει ακόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή